Australia part 2 - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Australia part 2 - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Australia part 2

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

04 Oktober 2014 | Nederland, Zeewolde

Dag vrienden en familie.

De koffer is weer ingepakt voor het 2e avontuur naar Australia.
Dit keer bestaat de reis uit vooral veel werken maar uiteraard ga ik er ook enorm van genieten!
Morgen ochtend vlieg ik om 11:15 naar singapore, en na een tussenstop van 4 uur vlieg ik door naar Perth.
Maandag kom ik daar om 14:40 aan.

Net even het weerbericht bekeken en dat ziet er niet verkeerd uit. zonnig en 25 graden!!!
Laat de zomer maar beginnen.

Michiel.

  • 06 Oktober 2014 - 17:56

    Chris:

    Hoi Michiel,

    Goed aangekomen, en een voorspoedige reis gehad.
    Ik begreep dat je morgen meteen aan de bak moet, nou suuces.

    Het eerste reis verslag had je onder de eerste reis geplaatst.
    Ik heb het overgezet naar "Australië part 2".
    Na het overzetten zag ik dat de reacties van je "vrienden"niet overgezet waren en volgens mij verdwenen zijn.

    Is ook niet meer terug te halen, jammer maar het is niet anders.

    Liefs Ma en Pa

  • 06 Oktober 2014 - 19:41

    Moeders:

    Zondag ochtend Michiel naar Schiphol gebracht daar aangekomen kwamen Bert en Karin ook aan om hem uit te zwaaien,lekker koffie gedronken en natuurlijk een sigaretje toen was de tijd daar om afscheid te nemen ,Michiel moest tenslotte nog een slof shag kopen,dikke knuffels en kussen en gaan, wij naar het promenadedek en ja daar was het eerste telefoontje van ons Chieltje al, helaas sigaretten ging niet door nieuw beleid van Australië 1 pakje mag, mooie gelegenheid om te stoppen vonden wij. op het promenadedek is door de verbouwing niets meer te zien dus dan maar naar huis, gisteravond rond half twaalf een sms'je goed aangekomen in Singapore daar 4 uur wachten dan verder naar Perth,als hij daar aan komt even bellen.vanmorgen rond kwart voor twaalf belletje van Chiel hij was goed aangekomen Bill stond al op hem te wachten,naar het huisje gereden om zich daar te installeren. waarschijnlijk na een paar biertjes lekker slapen. Chris en Bep.

  • 06 Oktober 2014 - 20:36

    Tjip:

    Hey Tiger, goed aangekomen?! Mooi, kun je gelijk aan de bak, sparen voor je nieuwe golfset. Het zaak daar werk beter weer zijn dan hier. Koud vandaag, voor het eerst deze herfst.

    Hou je taai buddy!!

    Groet ex-Tiger.

  • 06 Oktober 2014 - 20:45

    Anneke:

    Fijn om te lezen dat hij goed is aangekomen. We zullen met plezier de verhalen volgen, zoals vorige keer.
    Liefs van ons.

  • 06 Oktober 2014 - 20:55

    Robert:

    Ha C3,

    Veel plezier daar en vooral heel hard werken.

    Robert

  • 06 Oktober 2014 - 21:07

    Henco En Jenny:

    Jonge wat een reis. Nu maar lekker slapen en dat kan qua temperatuur wel in de hangmat. Relax!!!
    Heel heel veel 'werk'plezier.
    Liefs Henco en Jenny

  • 07 Oktober 2014 - 12:53

    Katinka:

    Hey Neef!

    Ga er lekker van genieten. Maar ik geloof dat dat wel goed gaat komen. Ohh wat ben ik jaloers op jou!
    Ik lees heel graag al je verslagen weer. Dus laat maar komen!
    Have fun en werkse!
    Liefs je nichtje.

  • 07 Oktober 2014 - 15:11

    Rick & Henry:

    Wil je deze keer AUB niet meer terugkomen!

  • 12 Oktober 2014 - 14:51

    Willemien:

    Hoi Michiel, al weer een week aan de andere kant van de wereld. 'k ga ervan uit dat jij je prima vermaakt daar.

    Have fun...
    liefs
    Wllmn

  • 11 November 2014 - 14:41

    Truus:

    Hoi Michiel ,wat leuk om je weer te volgen in de Verre.
    Lekker hard werken,maar ik lees wel ook genieten.
    Al een paar keer wezen golfen en een biertje op zijn tijd.
    Zo kan je het heel lang vol houden!!!

    Groetjes,
    Truus en Andre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 77934

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: