Verslagje uit down under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Verslagje uit down under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Verslagje uit down under

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

14 Januari 2012 | Australië, Melbourne

G'day mate,

Ik zal jullie weer even op de hoogte brengen van de stand van zaken in Melbourne.
Het is voor ons wel even wennen om weer in zo'n grote stad te zijn! Wat een drukte!!! Wij waren natuurlijk gewend aan het echte aussie leven in het rustige western Australia.

Maar in de stad is wel een hoop te beleven.
2 dagen geleden ben ik gezellig met Jaap naar een prachtige bioscoop geweest. Deze bios heeft 1 van de grootste beeldschermen van de wereld en de films zijn in 3D te zien. We zijn naar MI 4 geweest.

Maandag gaat de Australian open van start.
We hebben een paar dagen geleden de kaarten al gekocht.
Maandag ga ik met Jaap, en dinsdag ga ik nog een extra dagje naar het centre court!
Gisteren zijn we al naar Melbourne park geweest om naar de kwalificatie wedstrijden te kijken.
Dat was erg leuk vooral omdat er 3 Nederlanders speelde. En dankzij onze aanmoedigingen hadden ze succes, alle 3 gewonnen!!!
Hopelijk zien we maandag en dinsdag nog een hoop mooie wedstrijden.
Ik zal mijn oranje shirtje aandoen, en als ik de camera zie zal ik even zwaaien.
Streaken kan ik jullie niet aandoen. De laatste 2 weken gaan wij 2x per dag uit eten. De Mac en een Japans restaurant zijn onze favoriet.

Morgen gaan we nog even voetbal kijken bij de Melbourne Hearts.
Bij deze club is John van het Schip trainer.
Het is lang geleden dat we een voetbal wedstrijd hebben gezien, dus ik heb er zin in.

Hopelijk wordt het weer hier nog wel wat beter.
De laatste 4 dagen is het koud (15 graden) 's middags klaart het mestal wel op en is het lekker zo'n 23 graden!
Vanaf morgen schijnt het weer 30 graden te worden!

Woensdag vlieg ik naar Brisbane, om mij voor te bereiden voor de trip naar New-Zealand.
Jaap gaat dinsdag naar azie.

xxx Michiel en Jaap.





  • 14 Januari 2012 - 08:59

    Ute:

    Hei Michieltje,
    Bij dit verslag komen veel herinneringen boven! Voor ons is Melbourne intussen al een paar jaar geleden, maar wat een prachtige stad is dat!

    Heel veel plezier er verder! Geniet van alles leuke dat je tegenkomt!

  • 14 Januari 2012 - 10:39

    Oma De Wit:

    lieve michiel en Jaap leuk dat jullie weer op reis zijn. nog even jongens en dan zit het er weer op .dat zal tegen vallen of zijn jullie weer blij dat je ons weer ziet .ik denk het wel .nou ik ben heeeeeel blij dat ik je een knuffel kan geven gieltje heel veel liefs en een dikke kus Oma de wit

  • 14 Januari 2012 - 11:43

    Arjan:

    Chieltje, jij schrijft elke keer heel enthousiast je verhalen.... Ik heb op de muur het aantal turfjes staan voordat je thuis komt. Heb er zin an!

    Geniet van je tijd op de tenniscourt! Kijk goed naar deze toppers, want wij hebben jouw in Maart nodig voor ons Competitie team!

    Weet je wel zeker dat je naar NZ gaat? Ik hoor hier veel vreemde verhalen, er schijne veelste mooie vrouwen rond te lopen. Voor hetzelfde geld blijf je daar bij één van de engetjes van NZ.

    Geniet er nog van! En tot snel!

  • 15 Januari 2012 - 16:39

    Leviene:

    F.ck! Wat ben ik jaloers! Maar ach, ABN Amro in Rotjeknor is ook leuk hoor...:-S. Mega veel plezier gewenst!

  • 15 Januari 2012 - 18:39

    Leo En Tiny Kroon.:

    Ja michiel twee maal daags uit eten dat is heel wat anders dan noodles eten.
    Wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Goed dat jullie toch naar Melbourne zijn gegaan.
    Nog twee dagen en dan gaan jij en Jaap definitief uit elkaar.. Aan alles komt een einde. Jullie hebben het het afgelopen jaar fantastisch gedaan zo met z'n tweeen. Goed dat jullie elkaar hebben ontmoet.
    Ik hoop dat je nog lekker geniet de komende maand. Ik hoop natuurlijk ook dat het met jaap goed gaat in azie. Ik had hem de 17de liever opgehaald op schiphol want ik mis hem vreselijk maar het zij zo. nog 3 maanden en dan is hij ook weer thuis. Michiel blijf je wel je verslagjes sturen.Heel veel plezier bij je fam. Lieve groetjes van ons.

  • 15 Januari 2012 - 20:48

    Katinka:

    Hey Michiel!

    Ohh dat gaat helemaal goed komen met doe wedstrijden ;-))
    Leuk hoe jullie weer genoeg leuks beleven! Brisbane ben ik ook geweest, grappige stad maar verder omhoog is leuker! Maar voor jullie vast genoeg leuks te beleven! Ben blij dat jullie niks aan het ongeluk hebben overgehouden.
    Toch maar niet voor Alice springs gekozen?
    Ben heel benieuwd hoe je het verder weer gaat hebben! Als alles maar goed blijft gaan, maar verwacht niks geks ;-) geniet er nog even lekker van!!
    Lief je nichtje!

  • 16 Januari 2012 - 08:12

    Truus En André:

    Hoi Michiel,wat een reis maak je.
    goed dat jullie door zijn gegaan.na die autocrass.Anders krijgt het avontuur niet een goed eind.Geniet nog van alles.En niet zo veel eten hoor!!!!
    Je, werkt nu niet die extra pondjes er af.Neem lekker wat kiwi's.als je op bestemming bent.
    Groetjes André en Truus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 77945

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: