Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

22 Februari 2012 | Taiwan, Taipei

G’day mate,

Nog even een kort verslagje voordat ik mijn 2e thuis land ga verlaten.

Inmiddels heb ik Australia al verlaten.
Ik ben gisteren avond begonnen aan de 38 uur durende reis terug.
Ik heb namelijk een veel te lange tussenstop van 16 uur hier in Taipei.

De 1e 8 uur vliegen zitten er inmiddels op, maar aangezien hier in Taipei niet zo veel te beleven is heb maar een hoteltje van €100,- geboekt!
Daar zit ik nu lekker te relaxen.
Zo even proberen te slapen, en vanavond weer het vliegtuig in voor de laatste 14 uur.

Afgelopen vrijdag ben ik vanuit NZ terug gevlogen naar Brisbane.
Ik ben de laatste dagen druk geweest met een aantal dingen zoals het afsluiten van mijn bank account, souveniers kopen, backpack inpakken enz.

Zondag zijn we naar de gold coast geweest om Netty (de zus van Syd) op te zoeken.
Ik vond het leuk om haar ook nog even te ontmoeten!
We zijn daar lekker naar het strand geweest, en ’s avonds hebben we lekker fish & chips gegeten!

Maandag zijn we gezellig met ome Douwe, Ger, Anette, Syd en ik uit eten geweest.
Ik wilde trakteren, maar dat mocht niet van ome Douwe. Voor het eten ging hij nog even op de pokkies (fruit automaat) spelen, en hij kwam terug met $150,- winst!

Toen ik hier 3 dagen geleden aankwam stond er ook een leuk pakketje op mij te wachten.
Er zaten een hoop verjaardag/ kerst kaarten in!
De pepernoten die er in zaten waren een beetje zacht geworden.
Het pakketje heeft bijna meer van Australia gezien dan ik.
Toen het in Jurien Bay aankwam was ik net vertrokken.
Toen het in Melbourne aankwam was ik daar net vertrokken.
Daarna is het nog 3x van Sydney naar Brisbane geweest maar gelukkig heb ik het toch nog mogen ontvangen!
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de leuke kaarten en cadeautjes!!!

Ook wil ik de familie in Brisbane hartelijke bedanken voor de fijne tijd hier!

a.s. donderdag 23 februari land ik om 09:00 uur op Schiphol.
Voor de gene die mijn vlucht nummer willen weten, CI 65 Taipei – Amsterdam.

Ik vind het erg leuk om al mijn familie en vrienden weer te zien, maar ik zal Australia wel vreselijk missen denk ik!

Tot gauw.

xxx Michiel.






  • 22 Februari 2012 - 05:02

    Tiger:

    Tot morgenochtend man!

  • 22 Februari 2012 - 06:26

    Tjalling:

    He Michiel

    Goede reis jongen!
    Zie ik je zondag om 9.30 op de golfbaan?

    Tjalling

  • 22 Februari 2012 - 06:58

    Mascha:

    Het was fijn je avonturen een beetje te volgen! Safe journey!xxx

  • 22 Februari 2012 - 08:00

    Lotte:

    Ik ben heel erg blij dat je morgen weer in NL bent! Johan is niet meer te houden! Fijne terugvlucht en tot snel! Liefs x x Lotte

  • 22 Februari 2012 - 08:03

    Johan:

    Goede reis, see ya Soon!
    xxx

  • 22 Februari 2012 - 08:54

    Ute:

    Dag lieve Michiel,

    Gezellig dat jij weer terug bent straks! Het zal wel wennen worden in het hectische NEderland. Jij bent vast wel lekker relaxt geworden in Aussieland! Hoop je gauw te zien! Groetjes Ute en Richard

  • 22 Februari 2012 - 09:11

    Leviene:

    Goede reis!!!

  • 22 Februari 2012 - 11:14

    Pessimist:

    Chiel,
    Wat vind jij er nou van dat Henkes aankomend weekend niet met jou wil doorbrengen, maar liever met zijn schoonfamilie in Parijs zit?
    Kan dat?

    Laten we binnenkort even knuffelen, beertje van me!

  • 22 Februari 2012 - 16:18

    Stephan:

    Chiel!

    Je hebt goede avonturen beleefd... Kom nu maar weer in NL een biertje doen!

    Voor nu goede reis en tot snel!

    Stef N.

  • 22 Februari 2012 - 23:24

    Katinka:

    Hey neef,

    Super leuk je verhalen steeds te lezen! En vooral om te zien hoe erg je genoten hebt daar! Ergens zal het heerlijk zijn om al je dierbaren te zien, maar denk wel dat je het leven zal missen daar....:-( (sorry)..... Hele goeie en vooral veilige reis!!!!
    Liefs je nicht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 77955

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: