Thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

27 Februari 2012 | Nederland, Zeewolde

Dag vrienden en familie,

Na een trip van ongeveer 40 uur zette ik afgelopen donderdag weer voet op Nederlandse bodem.
Om 9 uur kwam ik aan op Schiphol, en ik kreeg een warm welkom van familie en vrienden!
Daarna zijn we naar Zeewolde gereden.
Bij thuis komst lekker koffie met gebak gehad.
Die middag was ik na al dat vliegtuig voer wel toe aan een echte Hollandse lunch!
De broodjes met kroketten en frikandellen smaakte heerlijk!

De volgende dag ben ik ‘s avonds gezellig met pa en ma uit eten geweest.
Na het eten zijn we weer naar huis gegaan omdat ik toch nog wel moe was van de lange reis.
Lekker vroeg naar bed dus…. Althans dat dacht ik.
Toen we binnen kwamen zat het huis vol met allemaal vrienden!
Het was een enorme verassing voor mij en het was een super gezellige avond!!!

Inmiddels ben ik alweer 5 dagen in land en ik moet eerlijk zeggen.
Ik mis down under nu al…..
Het is hier 25 graden te koud.
De wc en douche is veel te schoon voor een backpacker.
Er lopen geen kakkerlakken door huis.
Er staan geen kangaroos in de tuin.

Maar ik vind het wel erg leuk om mijn familie en vrienden weer te zien, want die heb ik toch wel gemist hoor!

Nu ga ik proberen om mijn leventje in Holland weer op te pakken.
Mocht ik Australië over een tijdje teveel missen, dan ga ik serieus overwegen om weer terug te gaan.


Tenslotte wil ik iedereen enorm bedanken voor alle leuke reacties op deze site!!!
Ik vond het erg leuk om via deze weg mijn fantastische belevenissen met jullie te kunnen delen.

En 1 ding moeten jullie weten…………
Ik zal dit geweldige jaar nooit vergeten!!!

Michiel.

  • 27 Februari 2012 - 15:32

    Anneke:

    Surprise!! Leuk hoor;-)!

    Tja, en dat oerhollandse k...weer; laat de lente maar komen!

    XXX
    An en Ruud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1831
Totaal aantal bezoekers 77945

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: