Voorbereiding - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: michieldownunder

Blijf op de hoogte en volg Michiel

17 Februari 2011 | Nederland, Zeewolde

Voorbereiding.
De plannen zijn er al een jaar of 10, maar nu is het moment aangebroken om naar Australië te gaan.

2 maanden geleden ben ik serieus begonnen met de voorbereiding.
De 1e paar weken heb ik veel sites bezocht.
Toen ik op de site van australianbackpackers.nl kwam zag ik dat ze op 8 januari een bijeenkomst hadden.
Ik heb de open dag bezocht en ik heb besloten dat ik met deze organisatie ga.
Australian backpackers helpt je de 1e 4 dagen in Australië op weg.
Zei helpen je met je taxfile number, een bank rekening openen etc.

Toen de reis geboekt was begon de echte voorbereiding!
Van een internationaal rijbewijs tot een tubetje zonnebrand crème factor 50.

Ik denk dat alles nu geregeld is, en ik heb enorm veel zin om te vertrekken.
Al zal ik mijn familie en vrienden wel missen!!!

Michiel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 77969

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: