Afscheids feestje - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Afscheids feestje - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Afscheids feestje

Door: michieldownunder

Blijf op de hoogte en volg Michiel

18 Februari 2011 | Nederland, Zeewolde

Zaterdag 12 februari was het tijd voor een afscheidsfeestje.

Veel drank, lekkere hapjes en heel veel gezelligheid.
Veel vrienden en familie waren aanwezig bij het feestje.
Ik heb genoten van jullie aanwezigheid en vond een geslaagd feestje.

Nu ik dit stukje schrijf besef ik mij wat ik dit jaar ga missen………
Bijvoorbeeld het kampioenschap van VVZ 5 en Harderwold 2, de titel van Ajax, en alle andere leuke momenten met mijn vrienden en familie.

Nog 7 nachtjes slapen en dan gaat de verre reis van start!!!

xxx Michiel.


  • 17 Februari 2011 - 23:57

    Tjalling:

    Bangkok is klaar voor je ontvangst!!!
    Super hier! Graadje of 35 :)

  • 18 Februari 2011 - 08:19

    Henry:

    was best leuk dat feestje, vond dat er teveel hapjes werden geserveerd en dat onze dikkertjes van het 5e er te gretig van smulden.
    Ik wilde je nog wel vertellen dat Henkes slechts 2 euro heeft bijgedragen aan het kado, ken je maatjes...

  • 18 Februari 2011 - 08:31

    Oscar:

    Gozer. Helaas kon ik niet op je party zijn. Kids, werk....
    Ik hoop dat je en geweldige tijd gaat krijgen. Probeer zo veel mogelijk te zien van het land en vooral te genieten.
    Heel veel succes man. Ik ga je zeker volgen!!!
    Ciao,
    os

  • 18 Februari 2011 - 09:49

    Johan:

    Lieve chiel annex held,

    Bedankt voor de mooie avond, het was top! hoogtepuntje mijnerzijds de foto met Beppie ;)

    Ik ga je missen chieles

    -xxx- Je alles

    ps; Hennie, het was 2,50, maar kwam vanuit een goed hart.....

  • 18 Februari 2011 - 15:01

    Ernesto Hoost:

    I love you Chiel!

    Zie ik je zaterdag nog 1 keer?

    -x-

  • 18 Februari 2011 - 15:12

    Katinka:

    Hee michiel,

    heel veel succes daar!
    Je feestje was leuk hoorde ik.. Jammer dat het me niet lukte om te komen.. Maar dat gaat daar vast wel goed komen! Geniet ervan!!!
    Ik lees en hoor het allemaal wel!!
    XXX

  • 18 Februari 2011 - 16:32

    Anneke:

    Gezellig feestje! Ik ga je "op de voet" volgen, leuk!!
    Knuf van je tante;-)

  • 22 Februari 2011 - 09:04

    Ger:

    It looks like you had a nice farewell party.......looking forward to meeting you....have a good trip...
    From your second cousin in Brisbane.....

  • 23 Februari 2011 - 05:24

    Sietse In Brisbane:

    Hi Cousin, Tomorrow is the big day,you,ll be here before you know it. Nice photos of your going away party.Dad is cleaning the B B Q and scrubbing the patio floor and Mum { myn knappe nicht} is having a good time.Have agood trip and see you when you get here. Syd..

  • 23 Februari 2011 - 14:29

    Mascha:

    Hee Chieltje,

    Nog 1 nachtje slapen, wat spannend voor je! Ik ben wel jaloers op het avontuur wat jij gaat meemaken. Je reisweblog heb ik toegvoegd aan 'mijn favorieten'; ben benieuwd naar je verhalen!! Save journey!!

  • 23 Februari 2011 - 18:14

    Anneke:

    Ik kan maar 1 ding zeggen: maar er een TOP-tijd van! (En kom heelhuids weer terug;-)

    Lieve afscheidsgroet van je "Tante"

    XXXX

  • 23 Februari 2011 - 23:00

    Ute:

    Hoi Michiel,
    Voorlopig je laatste nacht in Zeewolde! Wat ontzettend spannend! Heel veel plezier bij de aussies! Jij zult het geweldig vinden, dat weet ik zeker!
    Geniet lekker, een hele goede reis en het allerbeste voor je! Wij blijven je volgen op de site!
    Liefs en een dikke knuffel van
    Ute

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 77951

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: