Tussenstop - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Door: michieldownunder

Blijf op de hoogte en volg Michiel

25 Februari 2011 | Taiwan, Taipei

Dag vrienden en familie,

Ik ben halverwege de reis, na 14 uur gevlogen te hebben lig ik nu een paar uurtjes uit te rusten in een hotel in Tapei.
Ik geniet van alle leuke reacties op de site.
Over 5 uurtjes weer het vliegtuig in voor de laatste 10 uur naar Sydney!

xxx Michiel.

  • 25 Februari 2011 - 07:37

    Tjip:

    En ik maar denken dat je naar Bangkok vloog, of ben je daar al geweest? Je merkt wel, ik kom niet veel verder dan Malaga . . .

  • 25 Februari 2011 - 07:37

    Johan:

    Chieltje, draai gewoon om.... Morgen de topper tegen Hulshorst, als je nu in een vliegtuig richting A'dam stapt, haal je het makkelijk!

    Mis je.....

    x Tiger

  • 25 Februari 2011 - 07:41

    Arjan:

    Chiel, Jongen!

    Neem je nog een mooie vrouw het vliegtuig in?

    Of heb je genoeg aanspraak met je andere reis genoten?

    @ Johan,

    Goed idee, niet alleen morgen de topper, maar zondag wordt Ajax kampioen! Dat is veel belangrijker! :)

  • 25 Februari 2011 - 07:50

    Chiel:

    Tjip, ben 1 uurtje in Bangkok geweest.
    Johan, ik blijf, moet eerst 1 jaar uitrusten van de reis.
    Arjan je hebt gelijk, ajax wordt kampioen!
    xx

  • 25 Februari 2011 - 10:23

    Chris Van Driel:

    Dat wordt spannend zondag. We kijken altijd bij zulke spannende wedstrijden met een stel vrienden. Ik maak een grote pan snert. Zie jij het voor je bij 22 graden? Hier is het trouwens mistig, grijs, ongezellig.
    x tante Chris/oom Bart

  • 25 Februari 2011 - 13:05

    Jopy:

    lieve Chiel
    geniet maar heeel veel van waar je
    komt ik volg je met spanning
    kus Jopy.

  • 25 Februari 2011 - 13:48

    Ernesto Hoost:

    1 uur Bangkok? Nog ff snel getrouwd neem ik aan?

    Morgen pakken we Hulshorst!

    -x-

  • 25 Februari 2011 - 13:51

    Sipkes:

    Ga ff snel een massage halen man. Als ze vragen om een Happy-end, gewoon ja zeggen! Succes!

  • 26 Februari 2011 - 00:29

    Anneke:

    Pfffffffffff, wat een trip!!! Ik denk dat je nu op de plaats van bestemming moet zijn;-)
    Hoop gauw weer van je te horen!
    XXX

  • 26 Februari 2011 - 09:56

    Kampioenenmaker:

    Lieve Chiel,
    Het is nu bijna 11 uur zaterdagochtend, we maken ons op voor de clash met de boeren van Hulshorst. Rick was vanochtend al 3 keer naar de wc geweest, Henkes ook alleen wel om te kotsen...
    Je ziet wel de zenuwen worden velen van ons teveel. Er waar gaat het nou eigenlijk om; een wedstrijdje in de 4e klasse onderbond! Jij weet wel beter, voetbal is een non-issue voor je, jij hebt die verplichting niet meer.
    Was je je kleren wel op 60 graden?!

  • 27 Februari 2011 - 13:33

    Robert:

    van vliegen hoef je toch niet uit te rusten?
    Namens jou gisteren maar van Victor gewonnen!

  • 27 Februari 2011 - 18:12

    Roos:

    ik als "oud" Hulshorster"voel me bijna geroepen om te reageren ..... toch maar ff nog niet ! maar wat was de uitslag? Chiel kmis je nu al ...... kom maar gewoon voor het seizoen weer terug ! haha nee genieten he daar .... niets anders dan dat. dikke knuffel van ikke

  • 27 Februari 2011 - 18:37

    Arjan:

    Chiel..... Waar was je nou vanmiddag? de topper PSV-Ajax, zonder Chiel is geen echte voetbal wedstrijd ! :(

    Helaas werd het 0-0!


  • 27 Februari 2011 - 22:33

    Oma En Opa:

    Lieve Michiel. wij vinden het enig dat je briefjes schrijft. Wij leven heel erg mee hoor!! Vandaag waren wij bij Tom en Bernadet. Ook gezellig. Ben je al weer verder gevlogen? Wij lezen het wel weer.Dag lieve kleinzoon, kus van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 77955

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: