De trip naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michiel Wit - WaarBenJij.nu De trip naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

De trip naar Melbourne

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

08 Januari 2012 | Australië, Melbourne

G'day mate,

Afgelopen dinsdag zijn Jaap en ik begonnen aan de trip naar Melbourne.
Op woensdag hebben wij op de Kennedy bay links golf course gespeeld. Dit is een baan die staat in de top 5 van mooiste banen in Australia.
Het was een erg mooie links course!

De volgende dag hebben we een lange rit van ongeveer 8 uur naar Albany gemaakt!
We reden door het groene gedeelte van Australia.
Het was daar prachtig mooi groen en we reden door mooie wijnstreken.
Het had wel iets weg van Frankrijk, maar het mooie daar was dat er geen Fransen wonen!!!

De volgende dag zijn we naar Esperance gereden.
In het stadje aangekomen, gingen we tanken en wat eten. Maar toen ik naar die grote gele M wilde rijden zag ik 2 auto's over het hoofd. Onze auto was total loss. De andere 2 auto's hadden ook wat schade maar gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven.
Mentaal ben ik er wel goed kapot van, want ik wilde graag naar Melbourne rijden.

Wij hebben de auto naar de sloop gebracht, en de volgende ochtend zijn we met de bus terug naar Perth gegaan.
Het was een lange bus rit van 10 uur.

De volgende dag zijn we met het vliegtuig naar Melbourne gevlogen omdat we toch graag de cirkel rond wilde maken.

Gisteren zijn we in Melbourne aangekomen en zijn we even uit eten geweest en daarna wat biertjes in de pub gedronken!

Er staan nog wat leuke dingen op het programma, maar dat vertel ik jullie in mijn volgende verslag!

xxx Michiel en Jaap.


  • 08 Januari 2012 - 08:31

    Tiger:

    De cirkel is rond, dat heb ik al eens eerder gehoord, liep niet goed af. Gelukkig hebben jullie kennelijk zoveel geld verdiend dat je een ticket kunt betalen.

    Veel plezier nog en de groeten aan Japie.
    T.

  • 08 Januari 2012 - 09:55

    Moreno:

    Zo nu hoeven jullie ook niet te klote met de auto te verkopen !

  • 08 Januari 2012 - 12:44

    Leo En Tiny:

    Ja michiel, dingen gaan zoals ze gaan. Daar doe je niets tegen.We zijn zo blij dat het goed met jullie is en jullie nu in Melbourne zijn.
    En ieder nadeel heeft zijn voordeel, geen zorgen meer wat er met de auto en spullen moet gebeuren. Maak er nog een geweldige tijd van. Lieve groetjes van ons.

  • 08 Januari 2012 - 13:15

    HalloMichiel En Jaap:

    Ha Michiel en Jaap
    4 uur geleden

    Wij hebben het verhaal over de auto van Bep en Chris gehoord. Volgens de reclame van de M verschijnt er bij iedereen een lach op het gezicht zodra de M in beeld komt, maar bij jullie is het anders gelopen. Wij hopen dat de schrik uit de benen is en dat jullie de reis weer vrolijk kunnen voortzetten.

    Groetjes Henco en Jenny

  • 08 Januari 2012 - 14:20

    Realist:

    een backpacker die alleen maar vliegt...wat klopt hier niet? Maar goed je bent niet gewond en daar zijn we natuurlijk best blij om. Overigens hoef je niet terug te keren: aan mijn hand hebben we afgelopen vrijdag de zaalvoetbaltitel binnen gehaald, ondanks dat zaalvoetballen een homosport is! Het veld voetbal laten we nu lopen. Van week 2 t/m week 12 heb ik de wisselbeker op mijn slaapkamer, daarna mag jij 'm Chiel! Week 13 is jouw week. Eind week 12 pikt Henkes je wel even op van Schiphol, geef je even een seintje? Ik ga er nog wel vanuit dat we je vol in beeld gaan zien tijdens de damesfinale tennis; lijkt me wel wat Chiel zijn tampelorus en sixpack zien!!!

  • 08 Januari 2012 - 15:35

    Bep En Chris:

    Hoi Chiel en Jaap,

    Waar zouden we toch zijn zonder cumputer telefoon en skype hoewel ik een digibeet ben ben ik heel blij met dit alles.zodat we lekker vaak contact kunnen hebben als dat soms even nodig is.vanmorgen weer even lekker bij gekletst ,super om te horen dat alles weer goed gaat.leuk hotel met 14 mensen op een kamer lijkt mij echt gezellig ha ha ha en dan dat eten van jullie krab, garnalen, japans echt iets voor backpackers.nu knullen geniet er noch maar lekker van heel veel plezier en tot horens.
    dikke kus xxxxxxxxxxx moedertje en natuurlijk ook je vader.

  • 08 Januari 2012 - 15:44

    Anneke:

    Zoooo....wat een sof! Maar eerlijk is eerlijk; het blijft een stuk blik!! Veel belangrijker dat alles ok is met jouw en Jaap!!
    Nog wat mooie weken te gaan!!
    Liefs,
    An en Ruud.
    XXX

  • 09 Januari 2012 - 10:49

    Leviene:

    Ha Michiel,

    Gisteren de finaledag van het kersttoernooi van het RCZ. Veel mensen hadden het over jou en je avonturen. Je wordt gemist!
    Geniet er nog even van ;-)
    Groeten, Leviene

  • 09 Januari 2012 - 21:04

    Oma En Opa:

    Lieve Michiel en Jaap. Wat een vreselijke pech hebben jullie, dat je geen auto meer hebt. Maar gelukkig geen persoonlijke schade. Wat zullen jullie geschrokken zijn.Wij moeten er toch niet aan denken dat jullie daar in een ziekenhuis terecht komen. Is het openbaar vervoer een beetje redelijk? Hoe lang blijven jullie nog? Echt winter hebben wij hier nog niet. Is het weer nog goed bij jullie? Wij hebben ook een nieuwtje. Wij gaan verhuizen. Wij gaan in Purmerend wonen. Ik voel mij hier zo ontzettend eenzaam en ook de huur is hier erg duur.Wij moeten nu inpakken en de huur opzeggen. Het is daar wel kleiner, maar veel gezelliger. Dag lieve schat, en een kus van opa en oma.

  • 12 Januari 2012 - 12:02

    Bart En Chris:

    Je was een tijdje van mijn computer verdwenen. Te gek. Maar dank zij je vader kan ik alles weer volgen. En van de week had ik je moeder a.d. telefoon en zij bracht mij op de hoogte. Dus ik heb niks gemist (denk ik). Je geweldige tijd vol spanning en recreatie is over een aantal weken afgelopen. Maar wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben kan niemand je ooit meer afnemen en herinneringen kunnen heel waardevol zijn. Jaap gaat nu Azië in. Je zult elkaar missen maar je wist het van te voren. Leuke, dappere Michiel ik ben blij dat je ons al die tijd op de hoogte hebt gehouden en ons hebt mee laten leven met de ups en downs van een stoere onderneming.
    tot gauw
    Bart en Chris.

  • 14 Januari 2012 - 17:50

    Johan:

    Chieltje, m'n muur is vol! Kom je terug? X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 77955

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: