Tassy - Reisverslag uit Hobart, Australië van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Tassy - Reisverslag uit Hobart, Australië van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Tassy

Door: michieldownunder

Blijf op de hoogte en volg Michiel

08 Maart 2011 | Australië, Hobart

G'day mate,

We zijn gisteravond aangekomen in tasmanie.

Morgen huren we een auto en gaan dan het hele eiland verkennen.
Jaap heeft een tent mee dus dat wordt lekker knus kamperen.

Foto's en verslagen volgen als ik weer internet heb.

xxx Michiel en Jaap.

• 08 Maart 2011 - 06:33

Tjip:

Ben benieuwd of je daar ook Tasmanian Devils tegenkomt.

Veel plezier en stuur wat foto's.

• 08 Maart 2011 - 17:54

Kos:

Heb jij je tent weer eens niet bij je..... Dan kan je het wel vergeten! No chanche mate!

• 08 Maart 2011 - 19:20

Merijn :

hey brother alles goed lees ik:-) ben wel vet jaloers op je als ik dit zo zie lekker weer, zee, mooie plekken en chillen. beter dan hier koud maar wel zon. heel veel plezier in tasmanie. lekker karren met een autotje daar en zonder drank he!!! snel ff keer skypen als je kan en tijd hebt. have fun!!!!!!! en spreek je snel.
    groetjes merijn en brenda XXXX

• 09 Maart 2011 - 13:30

Bep En Chris:

Hoi Chiel ,We zijn net terug uit het Brabandse land waar het leven goed is zeker tijdens de carnaval Pa en ik zijn lekker wezen stappen Oma is ook meegeweest naar den optocht, gister avond zijn je vader en ik nog samen geweest naar het vallen van de kraai,het was stik gezellig .met jou alles goed lees ik wel nu tot hores en nog veul leut dikke kus mam en pap.

• 11 Maart 2011 - 15:52

Hans En Marja:

Hoi Chiel,

Leuk om je verslagen te lezen. We missen je ontzettend!! Wat moeten we nu met al die bitterballen op zondagmiddag met Ajax op de buis?

Jongen, pluk de dag en geniet van het leven. Zo'n kans krijg je maar 1 keer.

Groetjes van ons

• 13 Maart 2011 - 11:36

Bep En Chris:

Hoi Chiel,
    Hartstikke fijn je telefoontje gisteren we begrijpen nu dat je geen ontvangst hebt als je midden in de busch busch zit. Geweldig dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat het zo goed gaat. We hoorden van Syd dat Tasmanie heel mooi is. Dus Zaterdag 19 Maart moeten jullie de auto weer in leveren in Hobbart, daarna zijn jullie weer beter te bereiken. Gaaf dat kamperen tussen de Wombats en de Kangeroes en hele grote spinnen. Wel fijn dat je na 4 dagen weer kan douchen, je bent al een echte Backpacker hoor. Nu heel veel plezier en we spreken je snel weer. Dikke kus Mam en Pap.

• 13 Maart 2011 - 19:54

Tjalling:

Dit weekend met Harderwold 2 op traningskamp geweest + plaatsingswedstrijd voor de competitie:

Basis (nrs. 1,2,3 dit weekend): Robert, Jaap, Tjalling
    Reserves (4,5,6,7): Victor, Bert, Ron, The Vinh

Geniet ervan jongen. Leuk om je bijdragen te lezen!

Tjalling

• 15 Maart 2011 - 08:16

Oma De Wit:

hoi michiel
    ik hoop dat nu het mailtje aan komt .
    alles goed met jou ?
    hier alles oke. de as van opa is er ook .we gaan het binnen kort uitstooien in roermond. geniet maar fijn daar . maar ik mis je welhoor. veel liefs van oma de wit.en een dikke kus.

• 16 Maart 2011 - 16:01

Arjan:

Chiel.....

We horen al een tijdje niks meer van je !, gaat het wel goed?;)