Even een update van uit Zeewolde - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Even een update van uit Zeewolde - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Even een update van uit Zeewolde

Door: michieldownunder

Blijf op de hoogte en volg Michiel

17 Maart 2011 | Nederland, Zeewolde

Van uit Zeewolde??????
Ja vanuit Zeewolde.

Maaaaaaaaaaar niet van Michiel, hij zit nog in Tasmanie.
Ik had hem net aan de telefoon. Zijn reisgenoot Jaap en hijzelf hebben het reuze naar hun zin. Ze hebben een auto gehuurd en rijden het hele eiland rond, liefst zo ver mogelijk van de bewoonde wereld, dat is daar ook niet moeilijk, want er wonen weinig mensen.
Hij is niet goed in staat om zijn side bij te werken, vandaar dat ik dan maar informeer.
Volgende week gaan ze naar Brisbane, naar familie. Kunnen zich eens goed wassen, kleren wassen en een fatsoelijke maaltijd nuttigen. Ik begreep dat ze leven van noedels, goedkope wijn en af en toe een stukje fruit. Voor de golfers, hij heeft zijn rondje al gespeeld op, naar het schijnt, de oudste baan van Australie.
Maar hij heeft beloofd in de loop van de volgende week zijn website te updaten, compleet met foto's.
Wij zijn benieuwd.

  • 17 Maart 2011 - 09:52

    Tjip:

    Goed nieuws dus. We waren al bang dat hij was ingesneeuwd. Ben benieuwd naar de foto's.

  • 17 Maart 2011 - 10:03

    Arjan:

    Bep!!!

    Complimenten voor je berichtje..... We zijn ondertussen wel erg benieuwd naar de foto`s.

    Morgen krijgen wij de sleutel van het huis, als ik tijd heb kom ik even een bakkie koffie bij je drinken.

    Gr.

    Arjan

  • 17 Maart 2011 - 10:24

    Stephan:

    Geen bericht, goed berict zeggen we dan maar... Kom maar door met de foto's

  • 17 Maart 2011 - 10:45

    Bart En Chris:

    Leuk. En ik bewonder de jongens!

  • 17 Maart 2011 - 10:53

    Anneke:

    Haha! Ik schrok al, Zeewolde???

    XXX Anneke.

  • 17 Maart 2011 - 15:57

    Johan:

    Beppie, het moet toch niet gekker worden dat hij jou voor het bekende karretje spant....
    Ongelovelijk die kerel :)

    Nou, we zien de foto's met belangstelling tegemoet.

    @ Beppie, heb je nog een pannetje spaghetti over a.s. zaterdag, we spelen de topper thuis tegen Putten :)

  • 17 Maart 2011 - 17:39

    Pessimist:

    ik vind dit maar nix hoor, ik wil enkele de echte Chiel lezen!
    Die Stephan heeft vroeger goed op gelet bij het spreekwoordenboeklesje, wat een kneusje zeg...

  • 18 Maart 2011 - 22:31

    Ernesto Hoost:

    Zit onze Chiel daar bij een side?

    Hij voelt zich wel snel thuis daar..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 77969

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: