Mededeling - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Michiel Wit - WaarBenJij.nu

Mededeling

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Michiel

10 December 2011 | Nederland, Zeewolde

Hier even een mededeling van Bep en Chris.

Wij hebben 2 weken geleden een pakje gestuurd naar Michiel, met hierin wat pepernoten, chocolade letter voor de sinterklaas, een digitaal foto lijstje met wat foto's van het thuis front, kleding en andere prullaria om uit te delen of zo.
Dit alles voor zijn verjaardag op 23 december en voor de kerst.
Hij was hier zeer blij mee.
Mocht iemand een kaartje of iets dergelijks willen sturen voor zijn verjaardag of kerst, zijn adres op het werk is;
LET OP de post is 6 tot 8 werkdagen onderweg, dus wacht niet te lang.
Michiel de Wit
Sand Piper Bar
12 Robberts str.
Jurien Bay 6516WA
Australia

Klik op de volgende link

http://www.youtube.com/watch?v=vhaJiaMGwro

Het downloaden duurt even maar dan krijg je ook wat te zien

  • 02 Januari 2012 - 06:35

    Wllmn:

    WHOW... super wat een belevenis Michiel! Wanneer ga je weer?
    Oh ja... gelukkig nieuwjaar!
    liefs
    Wllmn

  • 02 Januari 2012 - 08:29

    Arjan:

    Chiel,

    Mooi filmpje! Ziet er leuk uit. Hoe was het? Tijd voor nog een keertje?

    Voor jouw, ook de aller beste wensen! Maak er een leuk en gezond jaar van.

    Gr.!

  • 02 Januari 2012 - 11:56

    Anneke:

    Gaaaaaaf!!!!

    Chiel, wij wensen je een TOP-2012 toe!

    Liefs,
    Ruud en Anneke.
    XXXX

  • 02 Januari 2012 - 19:42

    Leo En Tiny Kroon:

    Geweldig fimpje Michiel.
    Als ik er naar kijk krijg ik de kriebels in mijn buik. Dit is iets wat ik ook graag nog eens zou willen doen.
    Volgens mij een machtig gevoel om zo door de lucht te zweven met een prachtig uitzicht en een gevoel van vrijheid.
    Michiel de beste wensen voor 2012. Ik hoop dat jullie een mooie reis hebben naar Melbourne. Doe voorzichtig en doe de groeten aan dat kind van me. Misschien wordt dit ook het jaar dat we je ontmoeten.
    We zullen wel zien wat het jaar ons brengt, we wachten het af.
    En de foto van Jaap wordt vast heel speciaal want ik heb er nog niet een gezien.! Lieve groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Mijn eerste reis

1 jaar backpacken in Australia.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Thuis

22 Februari 2012

Laatste verslagje vanuit brisbane / taipei

16 Februari 2012

New-Zealand part 2

08 Februari 2012

New-Zealand part 1

23 Januari 2012

Verslagje uit down under
Michiel

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 77941

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 01 April 2015

Australia part 2

24 Februari 2011 - 23 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: